تبلیغات
آغاز به کار دفتر خبری صدا و سیما در طالقان

طالقان- خبرنگار اطلاعات: در مراسم ویژه‌ای دفتر خبری صدا و سیما در شهرستان طالقان با حضور مدیرکل صدا و سیمای مرکز البرز آغاز به کار کرد. مدیرکل صدا و سیمای البرز همزمان با افتتاح دفتر خبری طالقان از راه‌اندازی دو بخش گفتگوی ویژه خبری و تلویزیونی نیز در این مرکز خبرداد.


<::::: ادامه مطلب :::::>
:: موضوعات مرتبط: اخبار طالقان , ,
:: برچسب‌ها: آغاز به کار دفتر خبری صدا و سیما در طالقان ,
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5 |
نویسنده : حسین مطلبی
تاریخ : پنج شنبه 12 مهر 1391
آتش سوزی در باغات تکیه ناوه

در ساعت ۱۰:۳۰روز یکشنبه۲/۷/۱۳۹۱ آتش سوزی مهیبی در قسمت انگورباغان و خزر چشمه بوجود آمد . عده ایی از اهالی روستا برای مهار آتش به این منطقه  سراسیمه عازم شدند.

نزدیک به ۴ ساعت هر چه در توان داشتند نمی توانستند این آتش وحشت ناک راکه ارتفاع حریق آن به ۴متر میرسید خاموش نمایند تا اینکه آقای عیسی نوروزی به تنهایی آب کشاورزی را بسمت آ ن ناحیه هدایت نمود و با آمدن آب کم کم مردم با سطل و بیل و ابزار های دیگر توانستند این مهم را مهار نمایند.این واقعه تاسف بار در تاریخ صد سال اخیر تکیه ناوه وجود نداشته است .

آتش در زیر خاکستر تا ساعت ها وجود داشت و خیلی هابا وجود خاموش شدن آتش تا هنگام غروب  برای پاکسازی، جمع‌آوری خار، خاشاک و درختان خشک و افتاده و جلوگیری ازافزایش دامنه  آتش‌سوزی و خسارات بیشتر در منطقه بودندو تلاش بی شائبه ایی داشتند؛که مبادا آتش الو نماید     

متاسفانه بسیاری از درختان گردو و انگور در این حریق کاملا" از بین رفت ، و باغات مرحوم حسین (بانکی) علیشیری،آفای صمد امیرخانی و آقای محمود نوروزی خسارت جبران ناپذیری دیدند.   

باری جای تاسف است که این سهل انگاری ها از طریق عده ایی جوان ناپخته و کم تجربه که برای تفریح و زیارت به این روستای سرسبز قدم میگذارند ، آداب و حرمت این مکان سیاحتی و زیارتی را نگاه نمی دارند و ناخواسته صدمات و خسارت سنگینی به مردم این دیار می رساند.

خواهشمند است اگر در باغات وصحرامیرویداز آتش برای گرم کردن و پختن و احیا کردن ذغال برای قلیان کشیدن وانداختن ته سیکار جدا" مراعات نمایید حداقل اگر به کسی خیری نمیرسانید لااقل ضرر هم نرسانید . ممنون

                                                     یادمان باشد علاج واقعه را قبل از وقوع باید گرفت .



:: موضوعات مرتبط: اخبار طالقان , ,
:: برچسب‌ها: آتش سوزی در باغات تکیه ناوه , آتش سوزی در , باغات , تکیه ناوه , ,
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4 |
نویسنده : حسین مطلبی
تاریخ : پنج شنبه 5 مهر 1391